Helg


Underbara väder, idag har jag spenderat hela dagen åt att vara ute i solen. Jag och Sofia satte oss nere vid kanalen och myste och hade det bra, gick sedan och köpte glass för att sedan gå upp till mig och sola på min balkong, så nu har jag fått lite söta fräknar som alltid när jag varit i solen. S gick precis hem och jag ska snart börja laga kyckling, pasta och creme bonjour till mig och david som vi ska äta på balkongen, åh vad jag älskar vår!

Lite om helgen då, fredag spenderades med mina söta flickor, Sofia och Lovisa! Vi kikade på tv och bara umgicks. Spelade in musik också, hehe. Igår var jag och lovisa ute på överby för att kika lite, hittade dock ingenting eller jag har hittat en klänning jag bara måste inhandla till skolavslutningen/davids student. En rosa, alldeles perfekt. Sen har jag hittat ett par skitsnygga skor också som Lovisas mamma ska köpa också , ha ha tur att man har samma smak som en som är ca 30 år äldre. Senare gick jag, sofia, sara och Lovisa till Strandgatan för en fika och senare fram mot kvällen gick jag och Sofia  för att möta Carro och Elin. Vi hade tänkt att festa lite men det blev inte riktigt så. Senare kom Ida förbi också. Åkte hem vid 12 och väntade på D sen gick vi och la oss. Bilder kommer senare


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tur att inte min mamma läser detta. Hon skulle bli arg om du kallade henne 48! ;) HAHA skoja!

2008-04-20 @ 18:04:14
URL: http://looviiisaa.blogg.se
Postat av: Emelie

jag skrev ju faktiskt cirka!

2008-04-20 @ 18:20:33
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0