Torsdag

Åh äntligen är denna tråkiga torsdagen slut, hatar torsdagar verkligen! Seg dag i skolan framför allt och man bara längtar efter helgen så sjukt mycket, därför blir den seg. Tog bussen till skolan för första gången denna terminen, svek cykeln eftersom det regnade och jag blir bara så sjukt irriterad när jag väl är framme då. Hade matte och massa andra tråkiga lektioner, vid kvart i 4 slutade vi. Gick hem med Ida idag, hem och vilade. Sen har jag bara kikat på tv hela kvällen. D skulle kommit över men han tränade istället, vilket jag oxå skulle gjort men inte hört nått från Sofia på hela dan. Hmm. Ska gymma med Carolina på söndag för de som är intresserade:) Resten av helgen blir det mys med D och även träffa Mikissen imorgon.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjing tjong, här är jag baby ;) plugga hela dagen igår sorry :)

2007-11-30 @ 08:43:02
URL: http://sofialagergren.blogg.se
Postat av: Sofia

Svar: mja tack :) haha, sitter å pluggar just nu. Sista minuten som vanligt ..

2007-11-30 @ 12:28:00
URL: http://sofialagergren.blogg.se
Postat av: Anonym

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

2007-11-30 @ 14:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0