Spinning

Skolan var rätt lugn, iofs försovde jag mig en timme men gick inte på samhällen så jag började inte förens kvart i 11. Hade prov i Småföretagande och ni som läste mitt förra inlägg vet nog att jag inte hade pluggat. Så det provet gick åt skogen:) Kunde väl några frågor och chansade på resten. Får väl se om det kanske blir ett G, haha. Sen hade vi gympa, fick tillbaka provet. VG! woho! Ingen i klassen fick mvg så med mitt vg var jag nöjd. Spelade badminton, rätt skoj. Nu har jag precis duschat eftersom jag har varit på spinning idag, skönt pass & bra musik(timbaland osv) men trött som bara den! Shit ,men nu känns det bra i benen. Imorgon blir det poweryoga, kan nog bli skoj. Börjar inte förs 12 imorgon så sova ut är det som gäller, träningsvärken kommer nog vara rätt go imorgon kan jag lova. Nu ska jag gå och mysa med min D.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0