Söndag

Äckligt trött har jag varit idag, bara legat i sängen och vart slö hela dagen.

Igår var jag hemma hos sofia med de andra tjejerna. Vi kikade på film och myste, ja deras  tv var inte helt fel att se på film på en 52 tums tv har dom. Kändes som man satt på en biograf! Haha, vid 12 tiden åkte vi hem. Efter ett tag kom min älsklings D hit och vi myste. Kikade på kameran jag vill ha igår, det blir nog den! För den är faktiskt fin och det är en stor skärm där bak och den är rosa:) perfect. Imorgon är det skola igen, fy jag orkar inte! jag är så sjukt skoltrött så det finns inte, okej det är inte långt kvar till lovet nu, jag längtar!!!

Strax börjar parlamentet och ikväll ska snygg-björn vara med! Går ju bara inte missa, iofs brukar jag se det varje söndag så det blir ju inget nytt direkt:) woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0