Nya tag

Kvart över 6 börjar mitt nya liv:) haha. Ska börja träna ikväll förstår ni.  Jag & Sofia börjar med ett boxingpass. Kan nog bli ballt. På plus ska vi nu träna i 1 månad, sen börjar vi på friskis. Woho! Då ska vi köpa kort på både gym och lite annat som finns där. Men nu under månaden på plus ska vi testa pilates, boxing, cykel, styrka och nått mer:) Så får vi väl se vad vi fastnar för och vad som finns på friskis.

Nu ska jag strax möta ida för att gå på ett litet ärende. Sen så kommer mami hem , sen blire träning!! Även pluggning ikväll , hade totalt glömt bort att jag hade prov i småföretagande B imorgon, smart Emelie!
123980-697


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Mja, ja vet. Pluggis nummer 1 ;) NOT.
Btw, den där bilden hade ja tänkt att ha med i mitt inlägg nu ju ;D

2007-11-26 @ 21:20:46
URL: http://sofialagergren.blogg.se
Postat av: emelie

ahaha den har jag nu;)

2007-11-26 @ 21:39:21
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0