Måndag

Är lika trött idag som jag var igår, vaknade vid halv 8 av att våran granne borrade i väggen. Gaah sånt blir jag arg på. Först blev jag rädd och fattade inte vad det var så jag gömde mig under täcket och frågade D vad det var. Men när han sa vad det var så blev jag arg istället. Men efter en stund somnade jag om & vaknade vid 9 av att jag hade ont i magen, så jag stannade hemma idag.. Så här sitter jag och har ganska nyss vaknat, invirad i täcke och lyssnar på musik. Grymt mycket skönare än att vara i skolan. Första gången jag är borta från en fotografisk bild lektion, men idag skulle vi ändå bara greja med tråkiga grejer på photoshop.

Ikväll ska jag träna boxing med sofia.. Ska bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0