Lördag

Hoho, igår var jag hemma hos Mikaela och kikade på idol med henne , Carolina och Alicia!
Bra dåligt att Daniel åkte ut iallafall och jag höll på att gå upp i taket, så arg som jag blev.
Sen satt vi och pratade massa , vid 11 tror jag Carro åkte hem och vi andra satt kvar vid datorn
och pratade osv:) Vid halv 1 började vi dra oss, Max och Mikaela följde oss en liten bit sen gick
Alicia till sin buss och jag hem och myste med D som redan var här :) MYS!

Ikväll ska jag hem till Sofia och mysa:) Med Lovisa och ida. Se på film tror jag det blir.
Nu ska jag till stan med Mikaela och sen kommer D oxå, ska kika hur min kamera jag vill ha
ser ut live. Blir nog bra,hörs!

Kommentarer
Postat av: paulina.

snygg blogg!

2007-11-25 @ 18:46:45
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0