I made it!

Hahaha, berättade ju om småföretagande provet i tisdags. Att jag kunde kanske 2 frågor och gissade resten? jag fick 34 poäng och 21 var godkänt & jag som inte ens hade öppnat boken :) Vilken geek jag känner mig som nu. Men glad är jag iaf:) Förövrigt var skolan tråkig, blev irriterad på en människa på matten så jag gick därifrån. sen hade vi bara sjukt tråååkiga lektioner hela dan. Gick hem med Ida, alldeles kolsvart ute ju. Det är inte rätt att sluta 4 på en fredag, vi är typ den enda klassen som gör det. Men så är det. Denna terminen är ändå slut snart och nästa termin kommer vi få praktisera, förhoppningsvis lite roligare:) Om en stund ska jag ut till donken och käka med D och sen hämta upp Mikissen oxå. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll om det blir mys med Mikaela eller med D. Får väl se vem som vill leka med mig. haha!

Ingen vacker bild men jag bjuder på den.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack tack :D

2007-11-30 @ 18:49:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0