Värme!

Härlig denna vecka har varit alltså, sol varje dag. Underbart säger jag bara!
Igår spenderades dagen i skolan, helt ok. Sedan efter skolan hade jag tänkt att träna, men jag var så otroligt trött så jag vilade mig ett tag, sen när jag vaknade så var jag jättetrött och + att jag var hungrig och man ska inte träna när man är både hungrig och trött. Så det blev till att strunta i det. Istället ringde jag ida och vi gick ut och tog en glass och gick hem till Carolina för att hämta vågtången, men där blev vi kvar ett tag och satt i hallen och pratade.
Ida följde med mig hem och gjorde iordning mitt hår, det blev rätt bra men ganska rufsigt, så jag blev arg i morses på håret för att det hade gått ur och sen fick jag göra om men så kände jag inte för att ha så. Så jag fick skölja av det .. David kom igår kväll och vi myste hela kvällen framför efterlyst & insider. Sen var det sovdags, imorses så "försovde" jag mig och bestämde mig för att gå på nästa lektion som var matte, vi jobbade ingenting utan Hadi satt och pratade hela tiden, rätt kul. Efter skolan så tog jag farväl av Linda som kommer vara borta nästa vecka för hon ska till sälen och åka skidor, skitunge vill också ju. Sen så äre ju lov efter det så då kommer man inte träffa henne på 2 veckor, tråkigt! Sen så åkte jag hem och tog det lugnt sen har jag precis vart på stan med Lovisa nu och jag köpte mig en vit tunika eller ja det stod att det var det men den ser ut som en helt vanlig vit lite längre tshirt, behövde en sån till min "förklädesklänning" :)  Så det var min dag det. Ikväll ska jag hem till Lovisa och leka med henne och Sofia=) Ida kommer kanske lite senare också. 

Föresten, jag klarade matteprovet!
Det var 13 st som gjorde provet i klassen, 6 st fick IG, gud vad jag var nervös han
sa det innan man fick veta vad man fick:S usch!


Hörs!
Today:

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag sa ju att du skulle klara provet ;)!

2007-03-31 @ 01:59:10
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: Emeliee

hihi jaa:)

2007-03-31 @ 10:41:41
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0