Uttråkad.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?: Mina Extra tuggummin:)
Vad var det senaste du såg på tv? Våra bästa år kl 12.50 
Utan att se efter, gissa vad klockan är: 18.56 ( den var 19.05)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tven i tvrummet:)
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? för 2 timmar sedan, cyklade hem från min syster. 
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Läste lite olika bloggar

Vad har du på dig? Underkläder, Mjukisbyxor, ett vitt linne & en kofta. (observera att jag inte haft det hela dagen)

Drömde du något i natt? I så fall - vad? Jag drömde att det var min och david's 2 års dag och att jag tog på mig en svart klänning och ett skärp i midjan och David kom och hämtade mig med bil så åkte vi ut till marstrand och satt på ett berg och picknickade. Så bara för det var jag tvungen att berätta det för david så nu ska vi göra det på våran 2 års dag , haha :)

När skrattade du senast? För ca en halvtimme sedan när mamma sa nått kul.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Är i mammas sovrum och hon har inte kommit iordning så där bra i hennes rum så hon har bara spikat upp min gamla farmors gamla tavla :

Har du sett något konstigt på sistone? Ja igår på gymmet, en jättegammal(!) tant som var ett riktigt muskelberg, det var både konstigt och vidrigt. 
Vad tycker du egentligen om den här listan? Jag tycker den är riktigt bra, fast jag gör den endast för jag inte har något annat för mig!
Vilken var den senaste filmen du såg: Djävulen bär prada som jag såg i Lördags

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Jag skulle först bjuda mig själv och hela familjen+david på en lyxresa. Sen skulle jag ta mig en riktigt dyr shoppingrunda.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: Jag har döva föräldrar, för att en kille ska vara snygg i mina ögon måste han ha fina händer, underbara ögon och sexiga läppar.
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Det skulle nog vara att länder slutade kriga.

Tycker du om att dansa? Det är jätteroligt om man har rätt musik och rätt folk i omgivningen.
Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

Filippa och Lucas  
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Ja, absolut! Det är min dröm att bo i ett varmt land, men inte i denna åldern, isåfall när jag blir mycket äldre. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul lista :)

2007-03-20 @ 20:29:32
URL: http://Idawennerdahl.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0