Tisdag

Godkväll!
Idag har jag studiedag, skönt! Har hunnit med en hel del faktiskt.
I morses vaknade jag av att david kom tillbaka från Körskolan kl 9, men somnade om och vaknade självmant vid 11 tiden, satte på tven och kikade lite på Vänner. Försökte väcka David flera gånger men han ville inte vakna. Sen for han upp vid 1 tiden när jag stod och sminkade mig , han skulle nämligen gå och äta thai mat med hans far, så åkte han iväg utan att äta frukost med mig. Vid 2 tog jag min nya cykel och cyklade några ynka meter för att möta Sofia och Lovisa. Vi fikade på Espresso House och jag är nöjd med det nya stället verkligen, snyggt och fräscht!
Sen efter det åkte jag för att hälsa på min syster Cecilia och lilla Amanda, hon är verkligen söt!
Åkte hem vid 5 tiden för att äta mat med mamma och nu sittter jag här och har allmänt tråkigt. Ingen som hade lust att träna idag och då menar jag ingen! åh, jag som hade velat träna varje dag denna veckan men jag vill inte träna själv, så jag får se om någon ska träna imorgon. Får ta mig ett hemmaträningspass istället, lika bra det.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0