sol, vår , härligt!

Våren är här, för att stanna hoppas jag! Har vart ett så otroligt fint väder idag & solen bara steker, jag och mikaela gick ute utan jacka förut och man frös inte. Idag var jag i skolan, det var väl någolunda skoj, eller ganska chillt med. Gick hem efter data lektionen eftersom mikaela så gärna ville att jag skulle följa med henne och hämta hennes nya katt idag,  Zimba heter han och är urgullig ;) Det var även jag som tyckte han skulle stavas med Z då, haha.
Efter vi hämtat katten så var vi hemma hos mickisen och lekte lite med kissen och så, men nu har jag åkt hem och ska hämta saker, ska sova där ikväll nämligen. Så det blir mys och godis ikväll framför 'Save the last dance' , ah en av mina favoritfilmer.


Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, så underbart väder :D

2007-03-26 @ 18:39:27
URL: http://gunke.blogg.se
Postat av: Emelie G

ja det är hur skönt som helst ju :)

2007-03-27 @ 20:22:51
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0