Lördag-Söndag

Igår, då var det Lördag. Var på sibahuset med Lovisa och hittade ingenting där! så vi åkte in till stan där jag hittade mig en förklädesklänning på ginatricot, det var inte riktigt en sån jag ville ha men det fick bli den ändå!:) 
Skulle egentligen varit med tjejerna igår men det blev inte så, för jag var verkligen inte sugen på att sitta hemma som vi gör varje helg & ser på film. Så jag var med mikaela istället, eftersom tjejerna ville se på film så gjorde dom det själva hos Lovisa. Så jag var hos mikaela först hade trevligt och pratade om allt. Sen hade vi inte så mycket för oss så vi fick reda på en fest hos Marcus N i Strömslund. Så dit åkte vi med Simon och Jacob, jättetrevlig fest till en början men senare fram emot 12 tiden blev det ett (jävla) liv, behöver kanske inte ta upp här vad som hände exakt men det var iallafall 2 st som bråkade helt vilt inte ens en meter framför mig & det bara sprutade blod i hela köket, HELA köket menar jag då Väggar, alla köksluckor, kylskåpet, överallt! Jag & Carro(jacobs) fick städa allt! Eftersom alla andra jävla 14isar bara stod och tittade på, fjantar! Speciellt när dom säger att dom ska hjälpa till att städa men istället gick dom upp på övervåningen och satt där. 
Jaja, för övrigt hade jag iallafall en trevlig kväll med mikaela och carro :)

Efter festen så gick vi ner till stan & där träffade jag David och danjel som även oxå hade vart hos marcus men gick tidigare, tur för dom som slapp allt bråk. Menmen där stod jag och tjöta med dom ett bra tag sen gick danjel hem och jag & david för att prata lite med mikaela & co , sen gick vi hem och la oss!
I morses vaknade jag vid 10 egentligen men klockan var 11 eftersom man skulle ställa om klockan inatt, har en himla huvudvärk idag,  usch!

nej nu blev inlägget för långt, nu ska jag sluta.
Hörs senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0