Kväll

Godkväll!
Här sitter jag och gör inte speciellt mycket, chattar bl a med david och så:) Han åkte nämligen hem tidigt ikväll eftersom han imorgon kl halv 6 ska åka iväg till Göteborg med körskolan för att halk-köra och jag hoppas att han klarar det:) Men efter att åkt med till Göteborg när han övningskört så vet jag hur bra min baby kör;) Bara längtar tills han får körkort så att vi i sommar kan åka ut till kusten , sola och bada ensamma:)

Idag har jag vart duktig och gymmat med Lovisa, vi körde på riktigt rejält idag eller hur Lovisa? =)
Eftersom hon var på en sån där Instruktörgrej igår så vet hon hur man gör på alla maskiner ,ordentligt, för att få resultat:) SUPER . Så nu kan jag med allt:) På vägen hem träffade vi David , så jag och han åkte hem och myste.

Imorgon ska jag vara hemma från skolan igen för att jag ska på sommarjobbsintervju på maxi kl 11, eller jag ska inte jobba där isåfall utan utanför och sälja jordgubbar , haha:) Önska mig lycka till!  Sen efter det vid ca kl 1 ska jag träna gym min syster på friskis, gött att träna så tidigt när det inte är lika mycket folk!

Seså gott folk nu ska jag hoppa till kojs!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad gott och bara vara hemma, din lille buse där ;)!

2007-03-22 @ 09:08:42
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: emelie

haha, ja skolkare som jag är;)

2007-03-22 @ 17:12:45
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0