Kul lista!

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: På bra humör faktiskt :)
Favoritgodis:  Choklad
Kläder just nu: Tights , blå "klänning" och en svart kofta
Musik just nu: Justin Timberlake - Losing my way (ingrodd)
Sommarplaner: Sola massa,bada, jobba, åka till Sunny Beach med Sofia, Systers bröllop/Amandas dop, göra massa kul med david och även med tjejerna:)
Hur många kuddar sover du med: 3st
Spelar du nåt instrument: Nej inte just nu, har spelat gitarr.
Morgon- eller nattmänniska:  Vet inte riktigt, gillar att vara vaken på natten, men har svårt att komma upp på morgonen men när jag väl är uppe är jag jättepigg:)
Vem är viktigast för dig: David
Bio eller promenad: Bio på höst/vinter, promenad på vår/sommar
Är du kittlig: Ja det kan man lugnt säga
Snarkar du:  Inte vad jag vet:)
Stjärntecken: Lejonet
Äckligaste insekten: Ormar är det hemskaste jag vet!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna läsa andras tankar!
Vad vill du jobba som? Frisör eller nåt inom klädbranschen.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Aldrig.
Gillar du att sjunga?  Japp men jag kan inte ta en enda ton rätt.
Anser du att du är stark? Rätt så:)
Vad gör du om du får hicka? Drar in andan eller ber någon att  ta fram en guldtia och säga "om du hickar en gång till så får du denna" och då slutar man hicka för man koncenterar sig så på pengen.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar sommar sommar!  SUNNY BEACH! :)


Snodde denna listan från ida's blogg :)

Kommentarer
Postat av: elin

Hej du. Jag snor de här listan av dig :D

2007-04-02 @ 17:40:37
URL: http://elliinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0