jobbintervju

Idag var jag hemma från skolan -igen.
Vaknade vid 9 tiden och gick upp , duschade & gjorde mig klar. Jag & mamma bestämde oss för att ta kvart i 11 bussen ut till Överby. Väl på bussen blev jag gött stressad, eftersom att jag skulle möta snubben som jag skulle bli intervjuad av kl 11. Otur som jag har ibland så blev det broöppning, TYPISKT!
Men jag hann i tid, & mamma gick för att kika på skor till henne. Snubben kom några minuter över 11, och där var det även 3 andra tjejer som också skulle bli intervjuade. Väl inne så ville jag bli intervjuad först för att få de gjort, de andra tjejerna såg mest blyga ut, så nån måste ju vara lite framåt;) haha.
Han ställde en massa frågor och allt gick bra, han trodde att jag skulle få jobbet och tyckte att det såg bra ut, eftersom att jag går handel och + att jag kan teckenspråk :) Han började även ställa en massa frågor om hur det var att ha döva föräldrar och varför inte jag är döv osv, haha vadå nyfiken?  Snygg var han med , trodde ju att det skulle vara en gråhårig tjock gubbe på 50 bast, men nävars! Han var säkert ca 25 och brunt hår och bruna ögon, läckert;) Jaja hur som helst, han skulle ringa på Måndag eller tisdag om jag fått jobbet! Håll tummarna!

Efter intervjun så gick jag och träffade mamma på etage, hittade mig ett par skor på Scorett och köpte dom:) 
Behövde ett par vita tygskor! Efter det så åkte jag hem och bytte om för att åka och träna med min syster, vi körde ben/rumpa & mage, gött! Nej, nu är jag jättehungrig och mamma håller på att göra pasta med en hemmagjord pastasås, jättegod!

Hörs senare! 
 image256

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0