Fredagsmys

Dagen började med skola, känns som jag precis haft mig en helg eftersom jag först var ledig i tisdags och sen varit  'sjuk' i 2 dagar. Så det kändes som en måndag idag.  Det var sista dagen på våran temavecka, vi hade utvärdering och redovisning på det vi hade gjort. Men eftersom jag bara varit med en dag så var det bara för mig att "hänga" efter de andra :) Orkade inte gå på hela den sista lektionen för den var så otroligt tråkig, en kille från chalmers var där och berättade om klimatförändringarna.  Jag satt och stirrade på dörren i minst en halvtimme för att försöka bestämma mig för om jag skulle gå eller inte, tillslut gjorde jag det. Smsade Linda som inte hade något för sig så jag var med henne tills jag skulle möta David. Väl hemma så fick jag passa Alessandro i ca 2 timmar, det tyckte väl inte David var så kul så han somnade i mitt rum , haha stackarn! Vid 8 tiden bakade jag & david pizza, min del blev inte lika god som hans! Lite av en oturs dag idag, för det första det då att hans del blev mycket godare, och sen råkade jag slå i på nått sätt så hans armbåge slog i mitt öga (gjorde faktiskt jätteont), sen så när jag skulle göra min goda lökdip så var gräddfilen helt lös! åh, david har mobbat mig hela kvällen för det nu. 'Jävla'! :)  
Nu sitter vi och myser framför tven tillsammans & har precis sett klart på Legally blond, den är ju så söt!
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, har inga direkta planer så jag får se imorgon:) Skulle vilja gymma iallafall..

Hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: maria

vilken söt pizza!

2007-03-24 @ 14:15:26
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: Emelie G

haha,man tackar;)

2007-03-25 @ 12:33:45
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0