Fredag/Lördag

Igår var vi hemma hos Lovisa, vi hyrde en film som inte alls var bra. Så vi stängde av den och satte på en annan film, den var helt störd & vidrig! Sen vid 11 tiden gick jag och Ida ut för att träffa Mikaela och Carolina som hade vart på nån tråkig fest i Strömslund, eller de tyckte inte det vart så kul iallafall. Så ialf, vi gick till max för att äta och kul vart det när det bara ploppade in fjortisar,haha! Sen drog vi oss till torget , Ida och Carro gick hem för att de frös och jag och mikaela blev kvar , vi väntade på Simon men han skulle inte ta bussen förens klockan 2 (klockan var 12). Så där satt vi och tjötade i en busskur, hade ingen annanstans att ta vägen, men det var rätt mysigt ändå. Sen ringde simon och sa att han skulle gå hem istället. Så det gick ju lite snabbare, men på vägen hände en massa massa saker som ja ,jag vet inte riktigt vad som har hänt exakt men jag tänker på dig Mikaela och hoppas allt blir bra v.   Senare mötte jag David och danjel och vi stod och pratade ett bra tag och Danjel var tvungen att vänta på sin bror så där stod vi i kylan och jag som hade mina kalla skor på mig. Sen fick vi äntligen gå hem & lägga oss i min goa säng och mysa!  Imorses så vaknade vi runt 10 tiden,gjorde oss klara för att träna, jag gym och david fotboll. Det var rätt lugnt på gymmet idag, inte alls mycket folk och skönt var väl det! Efter träningen åkte jag hem och träffade min syster och alessandro, godingen kan ju gå jättemycket nu :) Sen har jag lagat middag till mig och david, blev min specialare kycklingfilé med potatisklyftor och vitlöksås, så smarrigt! Så vi ska gosa hela kvällen, det blir ingen bio som planerat men vi kanske går och hyr en film eller så.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, vad fin blogg :) gillar den!

2007-04-02 @ 21:28:20
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Emeliee

Lisa: hihi, man tackar!

2007-04-02 @ 22:07:54
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0