Sommar?

Detta ska vara mitt sommarlov och det har varit sol 1 vecka max?! Alltså inte varit det på ca 2-3 veckor. Jag blir faktiskt deprimerad, det är mitten på sommarlovet och jag har inte gjort alls mycket utan till mesta dels bara jobbat. Hade vädret varit bättre hade man ju definitivt gjort mycket mycket mer! Jag längtar iaf till Bulgarien och Sunny Beach, där antar jag att det blir fint väder hela veckan, och med min Sofia kan ingenting kan bli bättre!
I helgen har jag bara tagit det lugnt och varit och shoppat med =) Det behövdes! Ett par jeans, 1 tröja och 2 linnen :) även ett par skor! Så nu är det inte mycket kvar av lönen..

Idag har jag jobbat, jag jobbar varje dag känns det som är så trött på det! Men jag får se det från den ljusa sidan, bara 1 månad kvar på skitjobbet sen åker vi! :) Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag lägga en ansiktsmask, måla naglarna och bara skämma bort mig själv!
Vid 6 tiden kommer D hit :) ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hejsan! ville bara fråga en sak... hur får man sitt foto större "som du har te vänster högst upp" :P

2007-07-06 @ 19:52:56
URL: http://aliza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0