Helgen

Fredag

På dagen var jag och Ida ute på Överby och kikade lite, köpte mig ett linne och en ögonbrynspenna! Skulle egentligen inte köpa nått eftersom jag måste spara pengarna till Sunny Beach. Men nåt var jag tvungen att ha. Ida hittade sig ett par skor och ett linne. Sen gick vi in på Maxi och köpte piggelin och dricka till kvällen.

När vi kom hem började vi göra oss iordning lite smått, sen kom tjejerna vid 8 tiden. Då försökte vi få igång singstaret men det verkade inte alls vilja fungera, men tillslut så! Då gick vi loss på singstar hela natten och vi fick även besök av 2 killar, Erik och Nicklas. Dom testade oxå på att sjunga singstar och det gick ju riktigt bra! haha. Vid 1 tiden gick alla hem och jag lovisa och ida var kvar här hos mig och fortsatte sjunga en stund. Sen gick de hem och D kom hit:)



Lördag

Dagen har jag ingenting att säga om förutom att jag sov. Vid 5 tiden åkte jag ut till jobbet som var lika segt som vanligt, vid 7 tiden kom Ida ut och hälsade på mig:) och stannade kvar ända tills 9! Underbart med lite sällskap man blir verkligen såå utråkad när man sitter där och det inte är några folk.. Efter jag jobbat sprang vi bort till Donken för att ta oss en dricka och en cheeseburgare, ja sprang gjorde vi, det SPÖregnade nämligen.. Sen sprang vi bort till bussen och åkte hem till mig.. Hemma var även david och daniel, vi satte oss och kikade film med dom. En sjukt jävla kass film!! "Tv the movie" hette den.. Ja, david och daniels humor alltså.. jag vet inte! Inget för mig och ida iallafall. Sen spelade vi wresling på PS2, jag vann mot daniel men sen när jag skulle möta david gick det sjukt dåligt och jag som är en så dålig förlorare, ja ni kan ju tänka er.. Sur var jag! Vid 12 tiden gick både Daniel och Ida hem och jag och david gick och la oss!

Söndag

Ja då hände det inte mycket, jag jobbade morgonen sen var jag bara och slöade hemma hela dagen! men vad ska man göra när vädret är såhär, är så sjukt trött på det! Snälla ge mig sol!
söndag som sagt.
image454

Kommentarer
Postat av: elin

Vad har jag för hemsk min på kortet:P Haha

2007-07-11 @ 11:40:39
URL: http://elliinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0