- trött

Usch, vädret gör mig så sur och irriterad! Det är snart augusti och jag gick ute i tjocktröja förut och frös? Fyfan säger jag bara..

Igår var det bröllop för min storasyster Cecilia och Christian , även dop för lilla Amanda.
Helt underbart fint var det! Längtar tills det är min tur:) haha. Efter kyrkan så körde david till öresjö där festen var. Hade väl rätt skoj, kul att se alla vuxna helt stenpackade:) Jag tog det lilla lugna jag och david fick inte dricka alls eftersom han skulle köra hem, ahaha:) synd där. Vid 11 tiden åkte vi hem, jag var trött!  har massa bilder från igår men har inte fått in alla på datorn än men ni kan få se några iaf:)

Idag sov jag och D ut, det var så skönt! Vid 4 åkte han hem och jag träffade mikissen och vi åkte ut till mackedonken och käkade. Sen gick hon och mötte Simon och jag gick hem och här sitter jag och bara längtar till Bulgarien! Guud så skönt det ska bli!

9 dagar kvar, ge mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fina dom var! :D Verkligen det perfekta paret typ.:)

2007-07-30 @ 13:44:27
URL: http://looviiisaa.blogg.se
Postat av: Anonym

lam tårta...

2007-08-03 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0