- Tisdag

Vid 2 tiden gick jag och min babe till stan och skulle hitta en skjorta åt honom, men vi hittade tyvärr ingen eftersom han inte är så mycket för det där med att testa kläder. Så jobbig, så vi får väl åka ut till sibahuset nån dag igen denna veckan och hitta nått. För på lördag är det bröllop för min syster och hennes boy. Ska bli riktigt kul!! Efter vi vart på stan gick jag hem till min far och var där ett tag, sen gick jag hemåt och städade och tog det bara lugnt. Efter ett tag kom Ida hit och sällskapade med mig och vi satt och tjöta ett bra tag. Vid 8 tiden gick vi ner till affären för hon skulle köpa mat till jobbet och efter det gick jag och mötte mikissen och simon vid bion. Efter en stunds väntan kom även D, lika seg som alltid. Vid 9 började den , Harry Potter. Den var riktigt bra faktiskt, fast jag tycker fortfarande att 1an är bäst av alla, men sen kommer denna:) Halv 12 var filmen slut och då satte vi oss utanför och pratade tag, sen drog simon och mikaela hem till sitt och vi till vårt.. Vi somnade nog inte förs klockan var 3 tror jag..




Endast 2 veckor kvar till Sunny Beach :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0