- Tisdag

Idag gick jag upp sent, väldigt sent! Eller jag vaknade väl vid 12 men gick inte upp och klädde på mig och sånt förens klockan var 4-5 .. Hemskt! Men idag hade jag inga planer för dagen, så jag ringde Lovisa och vi bestämde oss för att gå till stan och kika.. Jag hittade mig ingenting, bra det för annars slösar jag bara upp mina pengar som jag inte får göra. Har hittat mig en så snygg lackväska på lindex, bara måste ha den! Ska önska mig den till min födelsedag som är om endast några få veckor, 4 augusti. Vet inte riktigt vad jag ska önska mig mer, brukar aldrig ha problem med att hitta mig saker att önska mig men i år är det riktigt svårt! Äh, det löser sig;)

Efter många om och men vad jag och Lovisa skulle käka, så blev det till slut vidriga-max. Jag hatar max, men jag var tvungen att få mig nåt i magen och jag orkade inte ställa mig och laga nått! Efter vi käkat gick jag hem.. David kom lite senare och vi har käkat kvällsmat och bara myst framför "So you think you can dance" , haha såå bra:)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

Hehe, ja. Men det är lilte fräckt ändå :P

2007-07-11 @ 16:45:27
URL: http://elliinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0