- sommarväder?

När man kikar ut genom fönstret så känns det verkligen som det är juli, men när man kommer ut är det dock inte den dära känslan längre. Det är kallt och man måste gå i tröja..

Idag har jag varit och solat med Lovisa, inte orkat göra så mycket mera. Ska strax gå bort till min systers katter och ge dom mat så dom inte börjar käka tapeter. Min syster och hennes man är nämligen ute på kusten med christians släkt.. Så jag måste passa katterna över några dagar. Nån liten lön kommer jag nog få, fast d pengarna kan de hellre lägga på en present till min födelsedag som är på lördag! :)
Klockan 8 ska jag, david lovisa och danjel åka till Vänersborg och se den nya simpsons filmen som precis har kommit ut, bion är stängd idag här i thn men det hindrar inte oss från att se den:) haha. Så nu måste jag gå så jag hinner mata katterna!

Åh vad jag längtar tills nästa tisdag! Ska bli såå skönt att bara komma bort och gå loss i festande och solande:) Med min Sofia, den bästa av dom alla:) Gud vad kul vi ska ha det. 8 dagar kvar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0