- min dag

Idag har jag inte gjort mycket, david sov över här som alltid och åkte till Göteborg vid 3 tiden för att han ska jobba där i några dagar denna veckan. Då började det åska, usch vad jag hatar åska! Livrädd låg jag under täcket och väntade tills åskan var över. Tillslut försvann åskan och det blev sol istället:) Det gillar vi. Mötte ida vid 6 tiden och vi hade bestämt oss för att fika och såklart blev det strandis ♥ haha. Där satt vi tills 9 tiden och gick efter det hem till mig och myste. Tjötade mest:) som alltid. Vid 11 gick hon hem och jag hoppade in i duschen. Då fick jag panik, jag hade glömt att mata systers katter! katastrof nu hade dom nog börjat käka tapeter, på riktigt!  Flög ur duschen och sa till mamma att jag måste iväg till katterna men snäll som hon är tyckte hon inte att jag skulle behöva gå ut med blött hår;) så hon cyklade iväg själv , stackarn!

Imorgon har jag inga planer på dagen, men fram mot kvällen kommer min käre far och hans flickvän hit och dom ska få sig lite tårta i utbyte mot presenter:) haha, dom är nämligen inte hemma över min födelsedag. Så det får bli i förskott, efterskott gillar jag inte! haha.

Godnatt ♥

7 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: alexandra

hejsan ^^ hur får du dina rubriker så stora? :P

2007-08-01 @ 12:01:18
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: emelie

Alexandra: man fixar det på design- redigera stilmall..

2007-08-01 @ 17:07:12
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0