- lördagen




Vid 2 tiden på Lördagen kom mikaela hem till mig och lämnade sina saker. Satt och pratade gjorde vi hela tiden , sen vid 4 var det dags för middag. Efter det var det dags att göra sig iordning inför kvällen, gick rätt snabbt och sen gick jag och mikissen till affären för hon  var återigen hungrig och gifflar fick det då bli, haha. När vi kom tillbaka så satt johanna i trappen och väntade på oss. Vi började satte oss i köket och började festa lite smått, mysigt hade vi iaf! Som ni ser på bilden så bytte Johanna kläder eftersom hon inte kände sig fräsch:P haha, d gjorde inte jag heller men .. haha. Vid 11 tiden gick vi utåt och träffade simon, sebbe och offe. Stod och tjötade ett bra tag och sen skulle grabbarna gå och kika på nått band "advance patrol " eller nåt , ingen aning. Johanna ville även följa med så jag och mikissen "minglade" runt själva. Hittade oss både ena och andra personen, träffade på min Linda oxå! Satt med henne medans mikaela och emelie åkte den dära stora karusellen som jag vägrade åka med på, usch.. Sen hände både det ena och andra och jag gick och träffade Lovisa istället, vid 1-2 eftersom mikaela och simon begav sig hemåt då. Hursomhelst så hade jag en mycket trevlig kväll:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0