- En vecka kvar!

Wie , endast 1 vecka kvar till Bulgarien. Fy farao vad roligt det ska bli, jag vet att jag skriver det varje dag men det är inte så konstigt med tanke på sveriges sommarväder i år. 4 dagar kvar tills min födelsedag och min och davids 2 års dag:)

Igår var vi på Simpsons filmen i vänersborg, gud vad bra den var! Jag älskar att se simpsons på tv men filmen var bara helt perfekt :) Superbra! Den är verkligen värd att se om man tycker om simpsons. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, se om ida vill ta en fika med mig. Just nu är hon på jobbet så jag får vänta tills hon kommer hem vid 4:) Nu ska jag göra mig iordning.


Kommentarer
Postat av: ida

hihi sötis bild :)

2007-08-01 @ 16:27:42
URL: http://idawennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0