Torsdag 25/1




Igår
, jag och david gick och simmade på älvhögsborg! Det var verkligen hur mysigt som helst när dom hade släkt ner där och tänt en massa massa ljus & när man hade med sig david var det helt perfekt. Simmade massor med längder, gick och bubblade tillsammans, sen gick jag upp och solade medans han bastade:) sen åkte vi med bussen hem till honom , kikade på OC och hade hur gos som helst. Sen började det en film på 3an, Drive me crazy , jättebra faktiskt fast det var en tjej film men haha, han tyckte nog inte den var speciellt bra! Men det är sånt man får ta när man är med mig, jag bestämmer:) Sen var det dags att hoppa till kojs och gå och mysa litegrann innan man somnade... Vaknade imorses vid en 06.40 , skyndade mig upp och åt frukost och gjorde mig iordning och tog bussen vid halv 8 medans david låg och sov.. Skola, inte speciellt kul . Hade Handboll på gympan , det var helt OK men, sen hade vi en del andra lektioner men jag bestämde mig för att inte gå på engelskan så jag och ida gick bort till våran gamla skola och hälsade på, det var inte speciellt kul eftersom man inte fick nått välkomnande direkt. Skolan har blivit helt psyco och lärarna är deprimerade ,haha. SYND! Men vi satt där ett tag och orkade inte dra oss hemåt.. Sen nu är jag hemma och ska käka mig lite middag strax och se om david vill komma hit en sväng efter skolan, sen vid halv 6 ska jag & Lovisa på Galapremiär av "allt om min buske" i vänersborg, lite förmingel och sen se filmen:) Vi har 2 biljetter kvar så vi ska se om Sofia och Sara vill med:)


Kommentarer
Postat av: ida

Du idag får du se till att blogga lite hihi krya på dig :)

2007-01-26 @ 08:36:12
URL: http://Idawennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0