Tisdag



Dagen idag har jag inte alls gjort mycket, skolan bara sen gick jag hem näst sista lektionen för jag verkligen inte orkade med administrationen, huvudvärk hela dagen och nu fortfarande! Trött är jag med, vill gå och lägga mig men väntar på att david ska komma in på datorn så jag kan säga godnatt för han svarar ju inte i mobilen, träning antar jag.. Jag längtar till helgen, träffa vänner och vara med älsklingen och bara koppla av. Är så trött på att gå upp 07.00 varje dag! Idag har jag haft min dagliga hemmaträningspass med ,haha har haft det 4 dagar i rad nu + att jag ska gå och simma imorgon efter skolan och ska följa med Carolina på ett pass på friskis på söndag:) måste testa på ett innan jag bestämmer mig för om jag ska ta gympa eller inte.. För spinning och gym skall jag ha ialf. Nej nu ska jag ta mig en alvedon och ösa i mig vatten, tror min huvudvärk beror på vätskebrist just nu ,har inte druckigt nått på några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0