Min älsklings födelsedag

15062-558  Idag fyller min älskling 18 år, GRATTIS BABY!
Har precis varit och köpt hans present som han ska få antingen idag eller imorgon, vet inte riktigt när han/ jag har tid. Men blir det imorn, ska jag göra han en tårta här hemma som han ska få också.
Åh ,vad jag älskar dig david!

Idag sket jag i första lektionen eftersom jag var riktigt jävla trött, tur var väl det eftersom de hade fått dansa vals & massor på gympan med HR-3 orna, kul verkligen. Men jag pallrade mig till skolan vid en kvart i 10, gjorde turism provet som gick hyffsat bra. Sen hade vi uppsatsskrivning på svenskan, den handlar om en farbror i 65års ålderns livs kärlek. Riktigt bra blev den också jag är rätt nöjd efter att ha bara skrivit den på 2 lektioner! Sen hade vi Engelska och sen slutade vi, och då gick jag ner till stan och hade svårt att bestämma mig för vilken parfym jag skulle köpa till däv, men Lacoste blev det ialf, känner att den är väldigt god just nu, har provstickan framför mig :) ifall att han inte skulle gilla den så måste han lukta på den först så att han inte är missnöjd för då får vi ju gå och byta!
Nu sitter jag här och grejar lite, ska strax åka hem till syrran och käka middag, ska lära alessandro att säga Emelie idag, jag kommer inte ge mig han ska lära sig idag!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0