Jobbiga måndagar!



Måndag, jag är otroligt trött efter en dag i skolan.. Som tur var , var mentorstiden inställd idag så att vi fick sluta klockan 15.00! Efter skolan åkte jag hem och sov & vaknade av davids puss på kinden , bästa.
Gosade med honom ett tag, sen åkte han hem för att åka och storhandla med hans pappa eftersom han och hans flickvän åker till Tobago&Trinidad inatt och är borta i 2 veckor.. men han är påväg hitåt nu och vi ska mysa hela kvällen, skönt! Ikväll har jag även haft lite egen hemmaträning, skönt! Ska köpa friskiskort snart, vill verkligen börja träna ! Kan behövas inför beachen -07 ,haha!
Har inte mycket mer att säga, så jag slutar här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså emelie så du ska börja träna ;) när då?

2007-01-23 @ 12:47:20
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: Anonym

Jadu;) jag har redan börjat lite smått här hemma, och vart och simmat en hel del gånger;) Men jag ska köpa kort så snart som möjligt på friskis :)
Fast jag ska nog inte ha allt där, för gympa när man studsar runt är inte riktigt min grej:) får se på det;)

2007-01-23 @ 14:58:55
Postat av: carro

Oh ;) Bra där! Funderar du på gymmet eller spinning? Gympa är visst något för dig, tro mig! Det är kul:)!

2007-01-23 @ 20:16:13
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0