Helg

Idag är jag uppe tidigt! Davids mobilväckarklocka väckte oss vid halv (!) 9 , han är nämligen på träning nu, men jag kunde inte somna om så jag sitter här istället och har laddat upp bilderna sen igår, de flesta var bara på mig och ida:) haha, hade väl en helt okej kväll igår . Mysigast var när max ,ep och marcus p kom, för de spelade gitarr nått så otroligt bra =) Javisst, idag vill jag verkligen bara ta det lugnt och mysa med älskling, ska bli skönt!! Även hinna packa lite idag, för nu är det bara ynka 3-4 dagar kvar, JAG LÄNGTAR, till mitt nya rum och en egen balkong, som jag ska göra superfin i sommar med bara en massa rosa blommor:) hihi..
Nu ska jag äta mig en redig frukost.



Bild 1: Jag & min älsklings ida
Bild 2: Anna och Jonte
Bild 3: Marcus spelar gitarr
Bild 4: Max och Marcus (?) sjunger
Bild 5: Jag & ida
Bild 6: haha , snyggingar!
Bild 7: Vi igen
Bild 8: Malin anna och E.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0