Härligt

Idag har jag haft en otroligt mysig dag!
Jag gick med tjejerna och fikade , Ida sofia lovisa och sara! Tog mig en varm choklad och bara njöt av värmen. Sen gick vi till affären och köpte oss lite frukt och bestämde oss för att åka till sofia, mysigt var det först åt vi cheesecake som hennes mamma gjorde igår, och sedan så myste vi framför "Svensson Svensson filmen" och gullade med hennes lilla katt som är lika liten som en liten boll såååå söt!
Men jag får tacka för en underbar dag tjejer, de är alltid lika bra med er varje gång!
Nu ska jag strax gå ner för att möta älskling och hyra en film!

Bild 1: Jag
Bild 2: Jag, Lovisa & Sofia
Bild 3: Mina goda choklad
Bild 4: Ida och sara
Bild 5: Lille selma


123980-105   123980-107  123980-110
123980-108      123980-109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0