fredag fredag fredag


Äntligen fredag, jag har längtat efter helg hela veckan!

Igår var vi tjejer på galapremiären av "allt om min buske" haha, den var riktigt rolig.
 En sexkomedi med Ola Rapace. Även skådespelaren Maria kulle var där :) Den bara måste man se.
Först var vi ju på förmingel , trevligt , fast vi stannade inte länge utan gick för att få bra platser på biografen istället.Efteråt åkte vi hem och jag gick och la mig tidigt eftersom jag mådde illa.. Vaknade 08.10 imorses och hade jätteont i huvudet och magen, så jag bestämde mig för att stanna hemma! Så jag somnade om och vaknade vid 11 tiden, skönt att få sova ut verkligen. Ikväll ser det ut att bli lite partaj hos Anna med tjejerna och några andra vet inte vilka än, får hoppas på att det blir kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0