älskling

123980-112123980-23
15062-558 Du är min stora kärlek, min bästa vän & mitt allt.
Aldrig utan dig min älskling, du är det bästa som har hänt mig.
Jag älskar dig David!


Jag & älskling hyrde Beck- Skarpt läge igår, otrooligt bra! Länge sen jag och han hyrde en film tillsammans så det var riktigt myspys! Imorses försovde jag mig, så jag flög snabbt upp och packade ner badkläder och gick iväg till badhuset och david åkte hem för att förbereda sitt kalas för familj och släkt. Efter badhuset följde malin och alessandro med upp och jag gick och la mig eftersom jag var så otroligt trött, jag sov ända tills ( ! ) 3 , herregud kände jag bara. Fast det gjorde inget, hade ingenting planerat för dagen så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Hade hoppats att David skulle komma hit men det blev inget med det eftersom hans syster kom precis, så här sent =( men jag får hoppas på att han vill leka med mig imorgon efter skolan och även vill sova här då!  Har börjat storpacka nu, massor med lådor i mitt rum! Jag hatar att packa!!!! Bara tråkigt och jobbigt ju. Men snart är det dags för mig och mamma, nästa onsdag sker det , nytt hem! Härligt ska det bli och inte så långt efter så ska jag ha min inflyttningsfest , ska bli skoj :) Skola imorgon, jag orkar verkligen inte mer! Är så himla skoltrött, fast denna veckan är det iallafall tomt med prov och inlämningar, tack gode gud för det..  Jag längtar till sommaren & hoppas på att mina härliga sommarplaner blir av,  Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0