17 Januari

Nu, jag sitter här och gör egentligen ingenting. Borde sitta vid köksbordet och plugga på mitt turismprov som jag har imorgon efter gymnastiken.. Det är inte svårt men det är mycket att lära in om olika län osv.   Efter skolan tog jag & ida bussen från skolan och skyndade oss hem till mig för att hämta pengar sen sprang vi bort till torget och jag stannar upp & skäms lite och säger att jag glömt plånboken med bankomatkoret i, så det var bara att vända och gå hem till mig igen. Istället för att stressa en gång till så satte vi oss ner och tog några mackor och juice/oboy, det satt riktigt gott i magen! Sen tog vi det lugna gatan och gick bort till torget och åkte till Överby. Sen gick vi runt där i en timme eller något, och letade parfym till min älskade. Det blev en hel del parfymdoftande så att näsan var helt bortdomnad så vi begav oss tillbaka till stan istället, i spöregn. Väl nere i stan gick vi in på Denise och fick lite hjälp & även till Åhlens där vi knappt fick nån hjälp eftersom kvinnan där är gravid & sur. Men jag kunde absolut inte bestämma mig, det stod mellan 2 olika Boss parfymer.. Men nu vet jag vilken det blir , så imorgon ska jag ner och köpa den.¨Sen hem till min älskling och ge presenten & stanna där ett tag och sedan gå hem till min syster i Kaggetorp för att äta middag där med henne, franck, mamma & Aless.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0