Vi minns, 2006



Bild 1: Stockholms resan Bild 2: Älskling i somras Bild 3: Jag & Anna hemma hos Oscar Bild 4: Kläppen Bild 5: Stockholm Bild 6: Tjejerna hemma hos Malink Bild 7: Jag & Lovisa innan Swania Bild 8: Jag & min babe innan swania Bild 9: Tjejerna, ida 16år. Bild 10: Fallens, jag & malin Bild 11: Fallens dagar, på bussen Bild 12: Fallens, MarcusP & Malin Bild 13: Fallens (igen) Jag & Malin, Bild 14: Tjejer på kalas hos ida Bild 15: Malin & anna Bild 16: Party, malin jag & anna. Bild 17: Valborg, jag & min david Bild 18: Jag & Ida i Göteborg Bild 19: Valborg, jag & ida Bild 20: Min balkong, anna & jag Bild 21: Skolavslutning 9:an Bild 22: Kalas hos Lovisa, jag & sofia Bild 23: Jag & anna Bild 24: Flyget hem från England OBS! Trötta ;) Bild 25: Världens finaste babe i somras, Bild 26: Bilden som gör mig lyckligast i världen, i somras med min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0