Sommarlängtan

Här sitter jag hemma hos Lovisa, vi äter fruktsallad  & har trevligt.. Idag har jag & hon varit med Sofia och fikat på strandgatan och tagit oss en kopp varm choklad, även vart på stan och jag hitttade ett par härliga vår/sommar skor som jag ska inhandla så snart som möjligt, urgulliga var dom.
Imorgon ska jag bara ta det lugnt & hoppas och be att bredbandet funkar, onsdag har dom lovat men sagt att det kanske kan funka imorgon.Gör det inte det på Ons blir jag riktigt arg alltså, jag är beroende av dator, jag är det tyvärr.

Längtar så fruktansvärt mycket till sommaren, pratar bara om det hela tiden! Bara massa sol, grillning, kusten, bulgarien & party hela nätterna! åh vad härligt.
GE  MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0