Melodifestival

123980-175
Vinnarna!
Vet faktiskt inte riktigt vad jag tyckte, andreas johnson var helt okej, och tjejen med men hon var ingenting för melodifestivalen kanske lite mer för Lugna favoriter i radio. Hejade faktiskt på After dark, hur bra som helst, haha. Jaja hur som helst. Igår var jag hemma hos lovisa med Sofia:) Hade urtrevligt, vi gjorde middag först, nån pasta sak jättegott var det :) Sen efteråt såg vi melodifestivalen och så, sen så såg vi på "när mörkret faller" Den var verkligen hur bra som helst! Lätt den bästa filmen jag sett på länge. Även fast den var grön, haha ni förstår vad jag menar tjejer:) Sen efter det satt vi och pratade ett tag sen begav sig sofia hemåt och jag stannade kvar ett tag till, men jag blev uttråkad och gick för att möta david och danjel istället:) sen gick vi hemåt & myste jag och david, somnade nog inte förens halv 4 skulle jag tro.

Idag vaknade vi klockan 2 av att mamma dammsög, hatar när folk dammsuger när jag sover! Det är det värsta verkligen, så vi bestämde oss för att stiga upp och kolla på tv och sen nu har vi precis ätit frukost. Usch jag är deprimerad, skolan börjar imorn & jag längtar inte nått, ska bara bli kul att träffa Tjejerna igen:)

Hörs senare, nu ska jag gosa med min david:)                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0