Helg

Igår var vi ju på Linas kvällsbok i Vänersborg, och oj vilken kö det var! Vänersborg bjussade nämligen på den filmen och visst åkte vi dit då :) Den var verkligen bra tyckte jag, lite rolig och så..
Efter filmen åkte vi hem till Lovisa och skulle kika på "farväl falkenberg" men herregud, det var verkligen den sämsta filmen jag sett, kollade bara i 15 minuter sen stängde vi av den, hade jag fått bestämma hade vi inte ens satt på den, för jag såg från hela början hur dålig den var men Lovisa & Sofia tyckte att vi skulle ge den en chans och 15 minuter fick den , sen fick det vara nog. Kollade på tv och pratade istället. Sen gick jag & sofia hemåt och jag lekte med david hela kvällen.

Idag är det fredag & helg, fast hela veckan har ju varit en helg nästan:) Är bara lite deppig för att skolan sätter igång snart, bara ynka 3 dagar kvar om man räknar med idag. Har inte gjort nånting på hela dagen, är så otroligt trött och har en extrem huvudvärk (som alla andra dagar). Ska strax sätta igång med min matlagning, ska bjuda david på lite romantisk middag. Det blir kycklingfilé, klyftpotatis och vitlök sås, precis som på alla hjärtans dag, david älskade det så det blir det idag :) Ensamma hemma är vi också så vi kan nog få till det riktigt mysigt i vardagsrummet.

Imorgon är det kalas för syster som fyller 27 år, har inte inhandlat nån present ännu men det gör jag imorgon. Så dit ska jag imorgon vid 1 tiden, ska vara där i några timmar bara och sen så ska jag träffa Sofia och Lovisa, och laga middag och se på melodifestivalen och sen kika på "När mökret faller" har hört att den är jättebra! Så jag får väl se vad jag tycker om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0