Gårdagens

Idag har jag varit i skolan, det var helt okej.. Kul att träffa tjejerna igen:) hihi, slutade klockan 4 idag, så jävla tråkigt, hela dagarna försvinner ju!! Kom hem och somnade vid 5 tiden och sov en timme, sen vaknade jag av att david kom :) myyys! Så vi har myst hela kvällen och sett på tv .. Sen ringde Lovisa och ville att jag skulle ta sällskap med henne till affären och visst gjorde jag det, alltid skönt att komma ut även om det bara handlar om att gå några 50 meter.. Jaja:) Så nu har älskling åkt hem och jag sitter här och inväntar prison break som börjar om exakt 32 minuter.. Så nu ska jag gå och fixa mina naglar med nagelolja och en grej som ska få naglarna att växa snabbare, har testat den några gånger och det känns som det funkar men det är väl säkert bara ren inbillning & jag ska även måla naglarna fast idag blir det bara vanlig fräsch genomskinlig fast med ljusrosa ton under, det blir nog bra;)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0