ÄNTLIGEN!

Nu funkar bredbandet , jag förstår om ni har saknat mig alla läsare, haha.
Men nu är jag tillbaka!  Ska försöka skriva varje dag :)
Igår tog jag det lugnt på dagen och hade ingenting att göra, utan kikade mest på tv och så. Efter det ringde ida och vi bestämde att träffas kl 18.00 vid odén för att ta en liten runda på stan innan det stängde. Köpte hårfärg, och vi gick hem till mig och ida kollade på medans jag slingade håret:) Resultatet, ja jag vet inte riktigt, syns väl inte så super mycket men det får duga.

Idag är det "snöstorm" ute, eller ja , jag läste att det skulle bli det fram mot eftermiddagen. Det har iallafall börjat, usch jag hatar snö! jag som precis har kollat in vårkläder , haha kanske borde vänta lite med det.. Ikväll ska jag och älskling på bio troligen, "underbara älskade" eller så ska vi se " se upp för dårarna"beror helt på david, he's the boss :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0