29 Oktober

Hej!
Oj vad jag inte är duktig på att skriva blogg känner jag, för det första är det inget intressant jag skriver om och för det andra ska man ju skriva varje dag, det har inte jag gjort , sorry alla läsare!
I Fredags stannade jag hemma från skolan eftersom jag hade riktigt ont i magen!
& senare fram emot kvällen så kom min bror och hans flickvän upp hit till Trollhättan och hälsade på, så det blev lite god middag med hela familjen.
Lördags var jag, sofia , ida och sara hemma hos Lovisa på kalas! Hon fyllde nämligen 16 för 2 veckor sedan! Trevligt vart det med mycket god mat och prat =) Och kikade film gjorde vi med Saw 2, vidrig men bra på något sätt,hihi sedan gick vi ut en sväng och följde sofia till bussen och träffade några vänner ute, sen var det hem till Lovisa igen och kikade en annan film, sen gick vi hem och sov! =)
Idag blir det bara chillt hela dagen, börjar bli riktigt nervös inför Englandsresan nu, VILL INTE!
Menmen! Det ska nog gå bra.....

Puss&kram

123980-18
                    kalas hos lovisafisa!

Det kommer fler bilder senare när itha har lagt över dom på datorn från kameran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0