22 Oktober



Mitt liv som brunett
Jovars, jag måste medge att jag saknar mitt bruna hår ibland! Visst var det vackert men jag gillar nog mer det "blonda" eller vad jag nu har för hårfärg. Eftersom David & mina flesta vänner tycker att jag ska vara blond så är jag det, man lyssnar ju iallafall en liten del på vad andra tycker!
Yes.. Vissa dagar så vill jag bli brunett igen, oftast när jag ser nån brunett som verkligen har jättefint hår! men sen ändras det snabbt när jag ser någon blondin som har jättefint hår, så jag är lite velig jag, kanske borde vara både och haha usch vidrigt.

Lördag, jag har lekit med min davidälsko, och vi myste hela kvällen framför Tven och kikade på vingar av glas, en så otroligt bra film!
Söndag, sov vi ut igen, jätteskönt verkligen! Sen gick david och lekte med Danjel & jag var hemma och
pluggade litegranna och sen var mina systrar här & alessbaby, & min syster lagade mat, riktigt gottgott.
Sen lekte jag litegranna med david igen, fast han skulle hem tidigt idag:(

Nu ska jag kila! 
Kyss



                  123980-16                   






Kommentarer
Postat av: Carro

du ska vara blond emelie ! det är finast :D , jag lovar ;)

2006-10-23 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0