21 Oktober

Hello everybody! (- måste ju träna på engelskan lite, inte långt kvar nu)  =)
Idag har jag och älsklingen sovit ut ända tills halv 12 eller något liknande, härligt vill jag lova!
Sedan låg vi i sängen tills halv 3 då Lovisafisa ringde och ville ha med mig till stan en snabbis så det blev upp fort som bara den och duscha och göra sig i ordning för att sen möta lovisa, som vanligt var hon seg så jag fick stå där utanför och lyssna på en gubbes "fina" dragspels "konsert", han spelade samma låt om och om igen, vet inte ens om det var en låt, det var nog något han hade komponerat ihop själv, dåligt vart det ialf, jovars.
Ikväll så blir det gos med min david kanske går ner och hyr någon film eller går över till min syster och lånar en av Franck, han har säkert något nyinkommet...=)

Föresten för er som är smygare, det finns alltid några! Bilder från igår har vi här nedanför, fast inte alla..

Vi hörs !

carro  123980-11
      Fina Carolina                                       Hela coola gänget

123980-12             
     Me and ithaaa , -When we do our thaaaang =)                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0