20 Oktober

Hej alla kära barn!                 
Idag har jag varit i skolan , och fått reda på att jag yttligare fått ett MVG :)
fast i Bransch och produkt-kunskap.  Härligt!! 
Annars har det varit tråkigt i skolan, seg dag och verkligen bara längtat tills ikväll :)
Idol & Flight 93 , hoppas på att den är bra bara..
Hörs senare! 
updatering:
Kom precis hem från Sara's place. Myyyyys med tjejerna ikväll! Det var verkligen jättemysigt tjejor.
Först idol, och snäckan åkte ut, bajs:( åker felicia ut så slutar jag följa det! Japp det gör jag.
Sedan satte vi på Flight 93, superbra film bara att man fick ju tårar och sånt och blev väldigt nervös inför flygresan nästa vecka!! Usch. Men jag har ju Min älskling brevid mig så det blir säkert bra!
Imorgon ska jag SOVA UT. det ska bli grymt skönt för det har varit en hård vecka alltså.
Nu ska jag strax sova, inväntar davidälskling bara :) 

Goodnight!
Kyss


                                  123980-9
                                                               Min snygging till syster!
                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0