19 Oktober

Åh, jag längtar tillbaka till sommaren!
Inte för att själva sommaren vart den bästa någonsin, men just värmen! Nu känner man verkligen att VINTERN är påväg , och jag hatar det! vidrigt alltså, som vi säger.
Äsch, idag hade jag prov! Jag lovar det var det svåraste engelskaprovet på väldigt länge.
IG barn nummer 1... Men man kan ju inte alltid få MVG :) Haha. 
Ikväll blir det plugg igen, funderar på om jag ska börja skriva en bok tillsammans med ida
"Mitt liv som plugghäst". Vore en ganska bra idé tycker jag.
Det blir även lite gos med david ikväll för er som ville veta, lättare att plugga med han hos mig:) hihi.
Nu är jag hungrig, måste få i mig nån form av mat .
upd: Nu åkte nyss Dafis hem:) Har myst med han hela dagen idag, fuskot är ledig imorn! Skitonge!
Jag har även pluggat smått på ett prov jag har på tisdag, som jag kanske skrev förut.
Det får bli mer plugg imorn innan filmkvällen med mina flickor :) <3

/EMELIE!



Bra saker med sommaren                                                                   123980-7
1. Snygga killar på beachen
2. Snygga skor!
3. Grillning

4. Man slipper frysa
5. Man är snygg/fräsch/brun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0