18 Oktober

Morn Morn alla pigga & glada!
Inte är jag pigg iallafall, det har varit den svåraste morgonen någonsin att komma upp fan KOLsvart när man tittar ut på morgonen ju, deprimerande.
Jag & lilla itha sitter på lektion nu, Småföretagande, den tråkigaste lektionen ever.
Men idag har jag firrat musik på min mobil och hittat mina hörlurar , letade igenom hela lägenheten igår!!
Riktigt gott med musik, speciellt min musik :)

Hejsvejs!

ida & emelie                 123980-6

Upd

Här sitter jag igen :)
Har precis sett på TopModel, det var lika bra som alltid ! Idag har jag myst med min älskling & även pluggat pyttelite, eftersom att jag har det dära engelska provet imorn som jag är säker på att jag kommer få IG på. Påtal om betyg så fick jag MVG på ett prov jag gjorde förra veckan, lycklig :) hihi.
Imorgon är det Torsdag, och då är det bara 1 dag kvar till helg, gött! På Fredag ska vi tjejer : Ida, Lovisa, Sofia och Carolina hem till Sara för att ha idol/film kväll , ska bli riktigt kul! 
Sen på Lördag blir det bara goooos med david.


Sängen kallar!
Godnatt
                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0