17 Oktober

Nu har jag precis precis skaffat mig en blogg, härligt!
Eller jag har ju haft Bilddagboken förut , men där är det inte lika kul, riktigt boring med andra ord.
I helgen vart det party som aldrig förr , riktigt kul de första timmarna med Ida, Carolina, Mikaela, Disa och Johanna, riktigt trevligt sällskap må jag säga. 
Men senare blev kvällen en enda stor kalabalik, festen fick stänga ner vid 11, pinsamt.
Dagen idag har jag spenderat med min älsklingsdavid, myspys.
Och jag har även lekit med Alessandro (min systers son) som har blivit riktigt riktigt stor!
påtal om stort, min systers mage bara växer och växer, hon är med bebis. åh hoppas verkligen på att det ligger en liten flicka där inne, tänk er blond och bruna ögon, urgulligt!!
Nej nu får jag sätta igång med engelska-pluggandet, synd men sant. 


                                                            jag innan muf festen :)                                                123980-3                             


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0