123980-17

Nu sitter jag på Info & layout egentligen en ganska kul lektion men idag riktigt tråkigt,
innan denna lektionen hade vi gympa, grymt kul vi körde Basket hela tiden, i love!!
Idag ska jag nog åka ut till Siba/Etage med David och leta skor,
 vilket jag INTE kommer att hitta!! Men det är värt ett försök..
Ikväll ska det tydligen bli storm, den ska bli större än gudrun som var för ett år sen lr något, hjälp !
Ska också äta Max idag/ikväll för alla som undrar, hoppas fan det är gott annars blir jag sur!
Updatering:
Ja nu har jag ganska nyss kommit hem efter ha vart på Sibahuset med min älskling, Hittade mig egentligen inga skor! men jag hittade ändå ett par som jag blev lite nöjd med , bruna kawasakiskor. Känner mig som lite utav en härmapa eftersom mikaela har sådana , men hon har ju alla skor som jag vill ha ialf dom andra som hon har från dinsko också så dessa fick det bli ändå, hoppas du inte blir allt för sur babe :) hihi.
Jaja sedan åt jag MAX, det var väl okej men jag föredrar ändå mackedonken:D Sen nu så är jag hemma och så..
Ska väl kanske plugga om jag  nu skall göra matteprovet imorn, det ska ju tydligen vara storm inatt:/ Kanske är det imorn med, hoppas!
Ha det bra!

Kram! / emelie





123980-17 123980-4
             Syster<3 Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0